Na rynku salonów fryzjerskich panuje ogromna konkurencja. W branży mogą utrzymać się tylko najlepsze salony. Bądź o krok przed konkurencją. Poznaj sprzedażowe know-how i dowiedz się, jak dbać o swoich klientów. Czytaj Akademię Versum i zyskaj cenną, specjalistyczną wiedzę!
Czym jest Akademia Versum?
To specjalistyczne szkolenie dla właścicieli i managerów firm z branży hair & beauty, które dostępne jest w Internecie. Zostało ono opracowane z inicjatywy twórców Versum – popularnego oprogramowania, ułatwiającego zarządzanie salonami urody. Kurs obejmuje szereg lekcji tworzonych przez ekspertów z branży, które poruszają zagadnienia z zakresu sprzedaży, finansów, obsługi klientów, prawa i zarządzania. Baza materiałów jest na bieżąco aktualizowana.
Porady biznesowe zamieszczane na stronach Akademii Versum są naprawdę warte uwagi. Przygotowane zostały w formie przystępnych artykułów, które wyczerpują poruszane zagadnienia. Dostęp do nich jest w pełni bezpłatny. Wystarczy wejść na stronę www.akademiaversum.pl.
Zobacz, czego dowiesz się z przykładowych lekcji
-
Dział Finanse, Lekcja 8, pt. „Jak finansować działalność salonu kosmetycznego i fryzjerskiego” – To materiał, z którego dowiesz się, jak pozyskać środki na uruchomienie małego lub średniego salonu urody. Zobacz, czy kredyt lub pożyczka będą dla Ciebie opłacalne.
-
Dział Marketing, Lekcja 46, pt. „Jak wykorzystać marketing SMS w salonie?” – Marketing automatyczny cieszy się coraz większą popularnością. Regularny kontakt z klientami pozwala zatrzymać stałych usługobiorców i buduje renomę salonu. Zobacz, jak w pełni wykorzystać potencjał SMS-ów.
-
Dział Obsługa klienta, Lekcja 21, pt. „Sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami – Oto jedna z najpopularniejszych lekcji w Akademii Versum. Praktyczne porady Ewy Mielcarek pozwalają na udaną współpracę nawet z bardzo kłopotliwymi klientami. To artykuł, który powinni przeczytać nie tylko właściciele salonów, ale także ich pracownicy. Dzięki wskazówkom wyjdziesz z twarzą nawet z bardzo trudnych sytuacji.
-
Dział Sprzedaż, Lekcja 26, pt. „Jak skutecznie reklamować salon w prasie” – Czy reklama w mediach papierowych jest jeszcze opłacalna? Gdzie warto się promować? W jaki przekaz zainwestować? Odpowiedzi na te i inne pytania udziela Małgorzata Szcześniak, profesjonalny redaktor i specjalistka od marketingu.
-
Dział Prawo, Lekcja 5, pt. „Odpowiedzialność prawna fryzjera i kosmetyczki” – Prowadzenie salonu urody to duża odpowiedzialność, także prawna. Zobacz, na czym polega odpowiedzialność wobec klientów w salonie fryzjerskim i gabinecie kosmetycznym.
-
Dział Zarządzanie, Lekcja 33, pt. „Jak czytać wyniki swojej firmy, by zwiększać zyski” – To cenny artykuł dla tych, którym zależy na rozwoju biznesu. Marta Fiłoń instruuje, jak w kilku prostych krokach przekuć dane dotyczące działalności salonu w zyski. Uczula także na to, jakie informacje mogą być zapowiedzią nadchodzącego kryzysu.